Van tuinonderhoud tot huurtoeslag. Als contentbeheerder van Elkien zorgt Vronie ervoor dat onze bewoners en haar collega’s van het klantservicecentrum zo goed mogelijk geïnformeerd zijn. Zij vult en beheert de kennisbank en vertaalt lastige onderwerpen naar begrijpelijke taal. “Ik streef er altijd naar om heldere informatie te delen. Het is belangrijk dat de huurder zich daar in herkent en zich daardoor bij ons thuis voelt”.

 

Vronie Betten werkt als contentbeheerder bij Elkien. In deze rol is zij voornamelijk bezig met het schrijven van content en het delen van informatie via de kennisbank en de website. “Deze kennisbank is een onderdeel van onze site en wordt geraadpleegd door zowel onze bewoners als onze collega’s. Hier vind je het beleid van Elkien en antwoorden op veel voorkomende vragen”.

Leren en optimaliseren

Voor het vullen van de kennisbank verzamelt Vronie allerlei informatie. Dit vraagt zij op bij haar collega’s. Ze licht toe: “Ik heb contact met veel verschillende afdelingen en krijg op die manier van alles mee over de meest uiteenlopende onderwerpen. We leren veel van elkaar. Deze kennis en informatie vertaal ik vervolgens naar content voor de kennisbank. En dat is best complex. Het is namelijk heel belangrijk dat de informatie begrijpelijk en gemakkelijk leesbaar is. Bovendien moet het met een paar muisklikken gevonden kunnen worden. 

Vronie werkt nu zo’n zes jaar bij Elkien en het bevalt haar erg goed. “Ik voelde me vanaf dag 1 helemaal thuis binnen de corporatie. Iedereen maakte een praatje en hielp me op weg. Ik begon hier als medewerker dienstverlening. Samen met mijn collega's hielp ik de vragen van onze huurders te beantwoorden. Voor mij was dit de perfecte start bij Elkien. In deze baan had ik heel veel direct contact met onze bewoners. Als contentbeheerder helpt mij dit nu. Ik kan goed inschatten waarmee iemand hulp nodig heeft óf wat wij beter moeten communiceren. Zo zijn we telkens in ontwikkeling". 
 

“Ik streef er altijd naar om heldere informatie te delen. Het is belangrijk dat de huurder zich daar in herkent en zich daardoor bij ons thuis voelt.”


Eén website voor iedereen

Ontwikkeling is ook te zien op de nieuwe site van Elkien. Deze is onlangs mede door Vronie in een nieuw jasje gestoken. Vronie vertelt: “De afgelopen maanden zijn we heel druk geweest met het vernieuwen van onze website. Samen met mijn collega’s heb ik alle content doorgespit. Het was een enorme klus om te controleren of alle informatie nog compleet en actueel was. Alleen de geupdate informatie ging mee naar de nieuwe site. Deze is 'mobile first' ingericht, omdat veel van onze huurders de site met hun mobieltje bezoeken. Je kunt je voorstellen dat dit consequenties heeft voor de inrichting. We zijn er trots op dat de nieuwe site veel gebruiksvriendelijker is. Superleuk om dit samen voor elkaar te krijgen!"

Digitaal én persoonlijk contact

Vronie benadrukt dat ondanks de digitale vooruitgang het een-op-een contact met de huurder heel belangrijk is en blijft voor Elkien. Ze licht toe: “Sinds kort hebben we fysieke contactpunten. Op deze drie locaties kunnen onze bewoners tijdens inloopuren hun vragen stellen. Tijdens de corona pandemie is extra duidelijk geworden dat het belangrijk is onze huurder ook 'in het echt' te blijven zien als dat nodig is. Onze dienstverlening is digitaal maar we zijn er ook voor een echt gesprek".

Het overzicht houden

Het is wel duidelijk dat Vronie helemaal op haar plek is bij Elkien. “Het geeft mij energie om bewoners en collega's te helpen bij het vinden van de juiste informatie. Om onze kennisbank zó in te richten dat het logisch, begrijpelijk en compleet is. En dat is soms best een uitdaging. Wanneer beleid verandert, moet ook de content worden aangepast. En té veel en té specifieke informatie werkt vaak ook verwarrend. Overcompleet maakt onoverzichtelijk".

"Ik heb al veel geleerd bij Elkien, maar ik blijf me ontwikkelen. Er valt nog veel te leren. Op het gebied van schrijven bijvoorbeeld. Daarom blijf ik mezelf uitdagen en mijn kennis opfrissen. Op die manier draag ik bij aan een goede informatievoorziening. Dat maakt voor mij het 'samen thuis geven'-gevoel compleet!"

   

    

    

 

 

Impactvolle vacatures
Krijg je nu al zin om bij Elkien te werken? Kijk dan bij onze openstaande vacatures.

 

Elkien werkenbij

Samen thuis geven!
Samen zorgen we voor betaalbare en duurzame woningen van goede kwaliteit in wijken en buurten waar het plezierig wonen is. Voor nu en voor de generaties die na ons komen.

Bij Elkien vind je een werkplek die bijdraagt aan een thuis voor anderen. En waar je jezelf ook thuis kan voelen.

Hoofdkantoor
en Vestiging Heerenveen

De Opslach 69
8448 GV Heerenveen

 

Vestiging Leeuwarden
Slauerhoffweg 11
8912 BH Leeuwarden

 

Vestiging Sneek
Veemarktplein 2
8601 DA Sneek

Vragen over vacatures,
of het werken bij Elkien?

Voor informatie over een vacature neem je contact op met de contactpersoon die in de vacaturetekst staat.

Heb je vragen of ben je op zoek naar aanvullende informatie?
Stuur dan een bericht via onze contactpagina.

Volg ons